Asya1995 sakın ama sakın burda saçma sapan bilmişlik taslayanlara, gözünü korkutanlara kulak asma. Hiç bişey olmaz için rahat olsun, ben 18 haftalık oldum ve hamile olmadan önce de kullanıyordum şimdi de hâlâ kullanıyorum folbiol. Ve doktorum kullanmam gerektiğini söylüyor tekrarlayan kayıplarım olduğu için, bir yan etkisi olsaydı doktor mal değil salak değil bana aylardır kullandırmazdı. Sen en yakın zamanda doktorunun tavsiye ettiği takviye olan folik asiti al kullanmaya başla canım. Tekrar söylüyorum buraya damlayacak şimdi boş beyinli profesörler(!) seni korkutacak şeyler yazacak sakın ama sakın hiç birini dikkate alma ♥️