Kızlar kızım yanımda çok şükür 2 aaat oldu doğum yapalı . Öyle bir ebeye denk geldim ki açılmam olmamasına rağmen benimle tek tek ilgilendi . Kedisiz dikişsiz doğum yaptım . Kızımın tek kordonu boynuna geçirdiği için açılmam ilerlemiş kanal yönünde gelmemiş inşallah biraz toparlanim hikaye mi yazacağım
Hepinizden Allah razı olsun ❤️ inşallah en güzel doğumlar da size nasip olur