Buseyyz bende gece 4 te uyudum 8 de uyanmışım çocuk yeni doğduğunda isyan ediyordum 4 saatlik uykuyla duruyorum diye şimdi doğmadan duruyorum ne olacak böyle kaşıntının sebebi ne acaba dün gece ayaklarımı soğuk suya soktum biraz rahatladım uyudum sizde deneyin isterseniz