babyandmom__ TugceOrak Aşkım bende bilmiyorum bu güne kadar normal sanıyordum İnan ki😂😂 31. Haftamdayım Allah’a şükür erken doğum harici sıkıntım da yok
babyandmom__ Runrun2 Ben normal sanıyordum doktorum niye şaşırdı diyorum bende 😂 Kız benim bebeğim hormonlu sanırım
Runrun2 Bugün doktorumda sağlıksız olduğuna karar verdi ultrasondan baktı kese görünmedi yarın tekrar kan vericem cuma sanırım tamamen olumlu veya olumsuz belli olucak ama istemsiz umudumu kaybettim umutlu olmaya devam edersem daha çok üzülmez miyim 🥺