Runrun2 Adet günü 30 iki gün sonra 99 dört gün sonra 342 iki gün sonra 500 Bir dış gebeligim bir sağlıksız gebeliğim var çok yoruldum yine olumsuz sonuclanacak galiba değerler öyle gosteriyor
Kartanesi-24 Runrun2 aslında güzel ilerlemiş ama en sonkinde biraz az yükselmiş bilemedim doktorunuz birşey dedi mi durum hakkında
Kubra_dara34 Runrun2 kıyamam yaa bende yaşadım 2. Olacak bu kimyasal gebelik ve hala değerlerim düşmedi ama olumsuz bakma
minniebaby Runrun2 %60 göre bakınca İlk değer 30 ikinci en az 48 olmaliyken 99 iki gün sonra verseydiniz 160 civarı olması gerekirdi en az ama dört gün sonra vermişsiniz ki 342 de iyi yine sadece son artış az gibi 550lerde olmalıydı en az ama stres yapmayın tekrar verin
Runrun2 Kartanesi-24 yarın gidicem doktora bunlar acilden kendi verdiğim kanlar doktorlara kalsa bir ay sonra gel bide doğuma gel tamam
ysee Runrun2 ayy öyle düşünmeyin ya çok güzzel haberler alacağınızı hisssedin. Duygular kader çizzginize şekil verir derler ggüzel düşünün her zaman
TugceOrak Runrun2 aaaa o nerden çıktı kız olumsuz düşünme değerlerin normal artmış, kese görmek için yeterli değil değerler sadece onu dedim arkadaşa ben ♥️☺️ Göreceksin o keseyi inşallah biraz pozitifffff ♥️
Kartanesi-24 Runrun2 bu şekilde katlamasına illaki yorum yaparlar inşallah sorunsuzdur sağlıkla ilerler yarın güzel haber alırsın inşallah 🤲🏻
Hizliveofkeli Gayet güzel ilerlemiş. Sadece son değer biraz düşük ama hep aynı yerde aynı saatte mi verdiniz?
TugceOrak babyandmom__ nasıl ya ? Kese gözükmesi için minimum 1500-2000 olması gerekiyor betanın, yani anca o kadar büyüdüğünde görülüyor ☺️
babyandmom__ TugceOrak Aşkım bende bilmiyorum bu güne kadar normal sanıyordum İnan ki😂😂 31. Haftamdayım Allah’a şükür erken doğum harici sıkıntım da yok
babyandmom__ minniebaby Evet eminim kalp atışlarımı da 2 hafta sonra dinlemiştim. Benim doktorum da şaşırmıştı ama olabiliyormuş böyle. Arkadaşım yeni hamile o da bu kadar yüksekken görmedi beta baktırdı 370 di 2 gün sonra doktor keseyi gördü