FtmaGlr benim annem de badem yağı sürmüş ama çok çatlamış ben şuna güveniyorum çok kilo aldım çok kilo verdim hayatımda hiç vücudumda çatlak olmadı tabi bu farklı bir durum ama vücudumun sanki buna yatkınlığı yok gibi düşünüyorum çünkü o kadar kilo alıp vermeyi illa bir yerlerim çatlardı