Kızlar hamileliğimin, ilk haftalarından itibaren bebek yağı ve başka bir markanın çatlak kremini kullandım, şimdi 20 haftalık oldum ve karnım hızlı büyüyor sizin de kullandığınız varsa yazar mısınız ? Şu an herhangi bir çatlak oluşumu yok sadece önlem 😌