Gebelik başından beri diyetisyen ile iletişim halindeyiz aralar verdiğim oldu gebelik şekeri im var dikkat ediyorum aşırı derecede hergün yürüyüş yapıyorum ona rağmen 62 den 74 e çıktım 33+4 deyim vücudun kendi alımı bence yoksa benim kadar dikkat etse başkası herhalde 5 kg falan alırdı sadece bazen vücut şişiyor diyet yaptığım halde yağ oranım fazla çıkıyor her defasında çok takmayın bebeğin sağlıklı doğması herşeyden önemli sonlara doğru tek düşüncem bu