LadyX ben 37+4 üm 7 kilo aldım. Normalde de sağlıklı beslenen biriydim ama çok da yiyordum. Beyaz un, şeker normalde de aramam tüketmem. Fakat son 7. Ayda doktorum kızmaya başladı kilo almıyorum diye. Yağ oranın az nasıl emzireceksin enerji harcıcaksın demişti hatta eşime hergün bir kade sütlaç yiyecek demişti( hiç sevmem yemedim de) zar zor iki üç kilo aldım dikkat etmeyi bıraktım böreklere hamur işine hergün kaşarlı tosta düştüm. Ama şuan yine onları çok yemiyorum kilo alımım durdu. Metabolizmanın ve genetiğinde etkisi var. Annem de hamileliklerinde böyleymiş sadece karnı çıkmış. Ödem vs olmadı. 50 kiloydum şuan 57 oldum