Ben ilk gebeliğimde yaptırdım ense kalınlığını fazla ölçtü doktor kan alındı risk çok yüksek çıktı cok üzüldüm fetal DNA için kan vermiştik sonuç gelince rahatladık tabi cok şükür sıkıntı çıkmadı meğer benim bebeği besleyen damarımda pıhtılaşma sorunu varmış bide oğlum babası gibi koca kafalı biraz suan 5 yaşında cok sağlıklı cok şükür şimdi 2. Gebeliğim yaptırmadım yani kanınızla ilgili bi hastalık olursa vs risk yüksek cıkıyo bebekten bağımsız ve asla güvenilir değil onun yerine maddi olarak rahatsanız direk ya fetal DNA yaptırın ya da bence hiç gerek yok