Deletedmom_984 Kubratnl ben predictor de bile yalanci pozitif görmüş kadinim o yuzden hicbisey gercek gelmiyo bana insallah dogrudur bu test🤲🏻💕
Sevval_uyar_55 Ben bundan daha silikle kan verdim 5.49 du adete bi gün kala iki gün sonra tekrar kan verdim 22.2olmuştu iki gün sonra tekrar verdim 87.7 olmuştu
Soie Deletedmom_984 dün aksam yazmistim bende yaptim adetime 6 gun vardi bu marka test icin silik cizgi cikmisti kan testi verdim 37 cikti
Deletedmom_984 Soie hayirli olsun canim cok sevindim🌸 ben bugun oglen test yaptim negatif. Kuruduktan sonra belli belirsiz bi cizgi cikti onu da asla dikkate alamam zaten. Ben umudu kestim yani 😊
Melda-0779 Nazliip 4-1 de kaşık ağrısı yaşan var mı adet gecikmesinin 2. Günündeyim test yapsam çıkar mı sizce