Kubratnl Deletedmom_984 bende awox ile öğrendim hatta aynı idrarla iki farklı test yaptım biri dahada koyu çıktı sanmıyorum yaniltmiyor gibi ama hakkinizda hayirlisi olsun :)
Deletedmom_984 Nazliip size testimin fotografini gostersem bana var mi yok mu soyler misiniz kendimi yedim ya
Merve_12ak Deletedmom_984 bende hamileligimi boyle ogrendim kan verdim 74 çikmişti degerim 3 gun vardi adete
Deletedmom_984 Nazliip hayirli olsun saglikla ilerlesin insallah. Bakalim ben korkuyorum acikcasi 5 ay hep yalanci pozitif denk geldi 3’unde kan verip negatif gordum artik awox tan baska test almiyorum umarim bu da uzmez beni cok sagolun 🤲🏻
Melda-0779 Nazliip 4-1 de kaşık ağrısı yaşan var mı adet gecikmesinin 2. Günündeyim test yapsam çıkar mı sizce
Deletedmom_984 Merve_12ak hayirli olsun canim saglikla gecsin insallah. Ben de koyulasmaya bakacagim eger koyulasmazsa yoktur zaten kan vermem ama biraz takip edip koyulugu gorup kan vereyim🌸
Deletedmom_984 Kubratnl ben predictor de bile yalanci pozitif görmüş kadinim o yuzden hicbisey gercek gelmiyo bana insallah dogrudur bu test🤲🏻💕