Bgusta Selinnnce ben onu 24 27 haftalar arasi yaşamıştım evet cok rahatsiz edici sanki agzimda surekli seker tadi vardi. Geciyo ama bi sure sonra.
Bgusta Selinnnce gecer gecer merak etme geciyo yani suan bende yok. Bide piskolojik olduguna inaniyorum. Kafani baska seylerle mesgul et onu dusunme geciyo inan.
Btl41 Selinnnce 7. Hafta da başladı kusunca bebeğin sağlıklı olduğu belli oluyor diyorlar öyle teselli ettim kendimi:)
Kkubraa Selinnnce 27.haftayım hamile olduğundan beri o tat geçmedi geçmiyor ne yaptımsa bazen hiç bir şeyden tat alamıyorum tatlı bişiler yiyorum o anlık geçiyor ama tekrar başlıyor çözüm yolu yok malesef hamilelik hormonları ..🙄
Selinnnce Btl41 ya bazilarinin hic bulanti kusma olmuyor ve bebekleride saglikli oluuor cok ozeniuorm onlara😀😀
Btl41 Selinnnce böyle olmakta iyi bişey yapmak istemezsen bahanen hazır oluyor ay midem bulandı diyorum kaçıyorum 😃
Selinnnce Btl41 canim elimde degilki. Hersey pis kokmaya basladi bana. Istah gitti zaten. Salak salak agliyorum😅
Btl41 Selinnnce valla çeken bilir anlıyorum seni ama çare yok ama havuç falan ye bana çok iyi geldi modem bulaninca yiyorum çok rahatlatıyor. 🤗🤗
Selinnnce Bgusta evet psikolojikmen kendimi kotu etkiliyorum farkindayim dusune dusune midemi bulandiriyorum gbi oluyo. Kac haftaliksin sen