Selinnnce Kizlar 6 haftalik hamileyim uc dort gundur agzimda degisik bi tat oluyor biseyler yiyorum gecici geciyor sonra geri geliyor dislerimi fircaliyorum yine ayni. Sanki cok tatli yersinizde dilinizde bi tat olur onun gbi. Cok rahatsiz edici. Yasayan var mi? Onerisi olan
Seherr Selinnnce bendede aynısı var hep tatlı yemişim gibi bol su içiyorum ama pek faydası olmuyo doktoruma söylicem kontrolümde şeker falan mı var diye şüphelendim kendimden :(
Gamzeciks Selinnnce kötü bir yumrta kokusu gibi geliyor benm dilime de. Safra suyuymuş. Ağzını çok boş bırakmamak gerek. O yüzden oluyor. Sabah dişlerimi fırçalarken o koku yüzünden öğürüyorum çok maalesef. Sabah kalktığında bi parça bişy at ağzına.
Sinem21 Selinnnce bulantılarım başladığımdan beri var o hala geçmedi açken yemek yedikten sonra hep o tat kalıyor bişeye de benzemiyor tuhaf 🤷♀️
deniz2019 Selinnnce bir de hamileliğin 36. haftasından sonra oluyor o Sakız çiğneyince geçiyor benim 😊
Selinnnce Seherr hehhh aynen benimde ayni. Susamiyorum aslinda ama agzima su almam gerekiyomus gbi bi his. Uyuz oluyorum ya
Mrstugrul Aynı şey mi bilmiyorum ama uzun bi zaman ilk aylarda ağzımda metalik bi tat vardı. Demir yalamışım gibi diyodum. Yediğim hiç bi şeyden zevk almıyordum. Hem doktoruma sordum hem de arastırdım biraz hamileliğe bağlı oluyormuş. 3 aydan sonra geçmişti bende.
Selinnnce Mrstugrul yok canim metalik tat degil. Onuda yasamistm agzim kanamis gbiydi ama o gecti. Smdi bu degisik tat basladi
Selinnnce Gamzeciks ay bilemedimki kokusunu almiyorum ben ama tadi igrenc habire su icmek zorunda kaliyorum gbi
Eysanyumlu Sinem21 naneli sakız çiğneyin bende de çok oluyordu. Kesin çözüm anında alıyor o ağızdaki iğrenç tadı
Vandb Benimde ayniydi surekli agzima bisey atma istegi oluyodu naneli sakizdan tiksinmistim artik 4.aydan sonra gecer dediler 30 haftaligim hala ilk baslardaki kadar olmasada devam ediyor yediklerimden o an tat aliyorum 2 3 dakika aonra o igrenc tat geri geliyor yemeklerden doyasiya tat almayi ozledim
Minnos53 Selinnnce vivident naneli sakız 😂 ağzımdan eksik etmedim o dönemler ilerleyen zamanlarda geçiyor Canım