Nazo77 benim ilk doğumum devlette oldu ve riskli bir doğum bekleniyordu ona rağmen gelmedi üstüne çok sıkıntı yaşadım ama her hastahane de aynı değil aynı hastahanede doğum yapan arkadaşlarım var doktor girmiş nasıl gelişmiş bilmiyorum ama çoğu gece doğumlarina girmiyorlar