Nazo77 doğum anına kadar süreci ebe takip ediyor hatta çatala kadar . Tam beneğin başının çıktığı anda doktor çıkarmıştı iki kızımı da sonrasında dikişi eve attı .
Bebek çıkınca göbeği kordon kesmesi kilo boy ölçümü nefes kontrolü ve giydirmeyi de ebe yaptı .
Servise çıktıktan sonra yanılmıyorsam ertesi gün belki de aynı gün doktorun odasına götürülüyor . Hem topuk kanı alınıyor hem de doktor o anda genel muayene yapıyor .
Ben de ki süreç böyle idi
Tabi aradan 12 ve 10 yıl geçti . Şimdi sistemde değişiklik varmı bilmiyorum