Nazli_3009 Nraltnk benim doktorum normal dedi strese bağlı olarak bide kürtaj vs durumları için yükselmiş olabileceğini söyledi. İlaç vermedi 1 ay sonra tekrar kan değeri vereceğim bakalım artık
helloandhello Nazli_3009 benimde o degerdeydi bir ara hamile kalamıyordum doktorum biraz yükselmiş dedi ilaç verdi düşürmek için o ay hamile kaldım
Nazli_3009 helloandhello ben şuanlık kullanmayacağım 1 ay sonra tekrar kan verip duruma bakacam eğer hâlâ aynıysa o zaman ilaç kullanırım 1 ay sonra gebelik için tekrar deneyeceğim
helloandhello Anneoluyorumhello bende öyle bir genel kontrole gitmiştim hormon testi istedi bende prolaktin 30 cıktı aylarca hamile kalamadım kimyasal gebelikten sonra iki tane küçük bir hap içtim o ay hamile kaldım prolaktin 11 ‘ e düşmüştü