Dilncan Sema_4426 evet bugün belirgin bir şekilde nemli ve ıslaklık hisettim bazen ağrı giriyor ve şişkinlik var gibi karnımda rahmin büyümesine ve hormonlara bağlıyorum artık başka bir belirtiniz varmı
Sema_4426 Patito__ bende kan pıhtılaşmasi olduğu için verdi hemogram hgb 18 lere kadar çıkabiliyor bende normalde kadında 14 un üstü olmaz