Sema_4426 Hanımlar merhaba iki düşükten sonra üçüncü gebeliğim. Kan sulandırıcı iğne ve progestan kullanıyorum. Progestani gece vajinal yoldan kullanıp yatıyorum gün içinde kireç gibi akıntım oluyor. Aynı durumu yaşayan var mı?
Gunduzanne Sema_4426 bende kullandım canım geceleri ileri doğru itip bacaklarımı kapatıp uyuyodum sonra sabah lavaboya gittiğimde ilaç fazlasını kireç şeklinde atıyodu çok normal canım gereken içinde kalıyo gerekmeyen dışarı çıkıyo sık sık çamaşırını değiştir
Kader-B Sema_4426 bende aynı şekildeyim canım kan sulandırıcı iğne kan sulandırıcı hap ve fitil kullanıyorum ilacın fazlalık kısmı çıkmış oluyor sorun etme kendine
Aysenur222 Sema_4426 cok normal hep akar fazlası akar yani bunu durduramazsın aşırı gaz yapar ben ikinci cocugumda şuan kullanıyorum kabızlık yapar gaz uyku dengeni bide bozuyor ama yapacak bişe yok iç çamaşırını sürekli değiştiriyom enfeksiyon olmasın diye
Gunduzanne Sema_4426 yok yok hiç korkma lavaboya yürüdükçe bile hreketkerinden akar aşağı doğru , rica ederim kocaman öptüm😘
1hamle Benim de iki düşüğüm var 3. Gebeliğim kan sulandırıcı iğne Protestan ve coraspin kullanıyorum 31. Haftaya girdim progestan artık kullanmıyorum coraspin de kullanmamı söyledi perinatolog bilginiz olsun kendi doktorum yazmamıştı
Patito__ Sema_4426 1hamle Hangi genleriniz heterozigot veya homozigottu? Benimde dusuklerim var 3 heterozigot var dr igne hap vermedi.
Sema_4426 Patito__ bende kan pıhtılaşmasi olduğu için verdi hemogram hgb 18 lere kadar çıkabiliyor bende normalde kadında 14 un üstü olmaz
Redpepper Evet öyle oluyor ilk gebeliğimde de kullanmıştım şimdi de kullanıyorum, o normal sayılıyor ilacın kalıntıları
Dilncan Ben kullanıyorum bendede öyle oluyor 7. Haftama gircem vajinal ıslaklık yaşıyormusunuz bu haftalarda normalmi
Dilncan Sema_4426 evet bugün belirgin bir şekilde nemli ve ıslaklık hisettim bazen ağrı giriyor ve şişkinlik var gibi karnımda rahmin büyümesine ve hormonlara bağlıyorum artık başka bir belirtiniz varmı