Ben hastaneye ziyaretçi kabul etmeyeceğim yakın birkaç arkadaşım ve ailem dışında. Eve de yine aynı kişiler hariç kimseyi en az 3 ay kabul etmeyeceğim. Mevlütü 3. yada 4. ay sünnetle birlikte yapmayı düşünüyorum. Doğum içinde mevlüt içinde hediyelik yaptırmak istemiyorum çok mantıklı bir şey gibi gelmiyor açıkcası bana 🫣 oğlum ve benim güler yüzüm harika bir ikram ve hediyelik bence 😅