Babyycatt bende anahtarlık ve çikolata yaptırdım. Magnet artık kimse asmıyor dolabına isimli vs şeyleri anca belli yaş grubu kullanıyor gördüğüm kadarıyla aynı şekilde bende mevlütlerde hediyelik vs isimli verilince asmıyorum ki boş dolap önü seviyorum zaten hiç bişeyim yok. Hastanede daha önce bebek görmesine gidip magnet alıp hastaneden çıkınca çöpe atanı bile gördüm napıcam bunu diyip o günden sonra hediyelik magnet yaptırmanın mantıklı olmadığını düşünüyorum yazık verilen paraya. Ama anahtarlık eğer üstünde isim vs yoksa çoğu kişi takıp kullanıyor süs niyetine o yüzden ben bari herkesin kullanabiliceği birşey olsun istedim