Nusyaa hakkah24 bende ikizlere hamileyim eşim önce Kıvanç olsun diye tutturmuştu sonra Kıvança uygun kız ismi bulamadık erkeğe Kutay kızada İlay koyalım dedi tabi ben hala kararsızım içinize be sindiyse onu koyun bence
Nilayy95 hakkah24 benim canım oğlum bartu 🙏🏻 çok naif , kibar, konuşması ve kendini ifade etmesiyle ön plana çıkan bir çocuk 🧿 merhametli. Çok güzel bence koyun 🌸