hakkah24 Kutayı ben kıvançı eşim istemedi. En son Bartu ismi çok karizmatik geldi. Sonuçta çocuk hep bebek kalmayacak o yüzden yumuşak isim aramıyorum. Acaba yaramazlar mı çok merak ediyorum. Gerçi fazla da kullanılmıyor ama belki oğluşuna kullananlar vardır💙
Bmoon hakkah24 Bende Bartu ve Mete düşünmüştüm sonra bunlardan yine vazgeçip Kutay koyduk çok memnunum iyi ki koymuşum 🩵
Nusyaa hakkah24 bende ikizlere hamileyim eşim önce Kıvanç olsun diye tutturmuştu sonra Kıvança uygun kız ismi bulamadık erkeğe Kutay kızada İlay koyalım dedi tabi ben hala kararsızım içinize be sindiyse onu koyun bence
hakkah24 staRmama Barlas ve Aybars isimleri de hoşuma gidiyor. Hatta bir ara aybars dedik ama eşim ondan da döndü😅 biri kötü bir şey demeye dursun 😅
Efnn1 hakkah24 benim oğlumun adı Zeyd Aras olcak inşAllah 🥰 baturalp var kuzenimin oğlu güzel isim bence
hakkah24 Bmoon Babasının adıyla da uyumluydu koymak isterdim ama birazcık sinseydi keşke😢 Adıyla yaşasın💙
zynpknt Benim kuzenim var ona özgü mü ismiyle alakalı mı bilmiyorum ama çok kıskanç kardeşi var çok kıskanıyor bütün ilgi onda olsun istiyor ilgilenmeyince küsüyor küçükken o da küçük diyorduk ama artık 8 yaşında ve hala aynı 😂 ama aşırı yaramaz biri değil sadece öyle ilgi isteyen bir yapısı var ama başka bartu isminde tanıdığım olmadığı için isimle mi alakalı bilmiyorum mesela keremler çok yaramaz oluyo o kesin isimle alakalı ama bunu dediğim gibi ayırt edemiyorum 😂
hakkah24 zynpknt Ahahahhaha babası da aynı ilgiyi benden çok sever😅😅😅 Birbirleri ile ilgilenirler artık😂
zynpknt hakkah24 o zaman koy bartuyu at adamın kucağına ikisi birbirini ağırlasın sende rahat edersin 😂
anneolmakneguzel_ Oğlumun ismi Arslan. Birdaha oğlum olursa Tuğrul, Ertuğ, Oğuz olabilir. Türk isimlerinebayılıyoruö. İsterim herkes ismi aynı olsun o benim için tek 😍 Kız için Leyla, Nihal, Ahsen çok hoş