ozlem_2727 muayene ücreti 3500 ama bir muayene bir kontrol geçerli yani bir profösore göre iyi bence dogumada kendisi 30 alıyor ama anlaşmali olduğu hastanede doğum ücreti aldığı için biraz fazla oluyo hastanede 32 alıyor Sanko hastanesi bide defalifede yaptırıyor orasida 22 aliyormuş