ozlem_2727 herkes burda nazan hanımı çok övüyor diye iki defa şans verdim ama yok, bence gitmeyin hem çok hızlı muayenesi açıklama yapmıyor ve bana alakasız bir tedavi önerdi.. hala iyi ve sürekli doktorumu bulamadım Antep’te malesef ben de….. Mete Bey varmış kendi kliniği var profesör, onu düşünüyorum şimdi ancak muayene pahalı tabii, bilemedim