Yarın ikili test için ben de gidicem doktora 12+3 olucaz umarım bizimki de gösterir kendini rüyamda erkek bebek doğuruyordum kızım da oğlum da yok hayırlısı olsun sağlıklı bebişlerimiz olsun kızlar kızın erkeğin bence önemi yok ama çevremdeki herkes erkek bebek diyor ters köşe yapar mı bizim bebiş bilemiyorum 😅