TugceOrak umuut 18 haftalık olduk ☺️ Cinsiyetimizi doktorum 10+6da erkek diye tahmin etti 16+5te bacak arasından kesinleştirdik, oğlumuz olacak ☺️
umuut Sema0343 maşallah rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin bende cuma günü öğrenmeye gitçem inşllh benim de oğluşum olur❤️😍🙏
Sema0343 umuut inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız. ben biraz erken öğrendim sağolsun çocuğum hiç utanmadı. Kız diyordum son dakikaya kadar gördüm ve ben şok.
2Princess1Mom umuut 19 Temmuz tahmini doğum. 12+3 haftalık. Cuma günü ikili test yaptırdım devlet hastanesinde. Sonuçlar çıkmış bu hafta içi devlete gidip alacağım sonuçu ayın 15inde özele gideceğim öğrenirim o zaman diye ümit ediyorum 🥰
Deryackr 2Princess1Mom hemen hemen aynıyız biz de 12+2 haftalığız 20 Temmuz gösteriyor doğumu bizim de
panikprenses 2Princess1Mom ozelde takip yaptirip devlette bu tarz testlerin sureci nasil oluyor yani randevu alip ben ikili test yaptiracaktim falan mi diyorsunuz ben cekiniyorum yaa bana derse doktor ozele gidiyorsun takibin orda yapiliyorsa git ozelde yaptir falan derlerse diye
Yuuki 2Princess1Mom Sezaryen olursanız tahminen ne zaman doğum olur? Sizinle tarihimiz aynı ama sezaryen olacağım bilginiz var mı?
Mavili1480 umuut 10+6 da kız tahmini yapıldı 17 sinde ikili testte bakacağız 😊 13.haftam da kesin olur mu bilmiyorum
elifeflinmom Ayy o ayda herkesin oğlu olcak heralde 15+4 üm bende öğrenmeye gitmedim daha garanti olsun diye 16 yı bekliyorum 🥰😍
TugceOrak elifeflinmom bu sene erkek senesi diyorlardı 2024 için ☺️ Hepimiz 2024 gebesi olduğumuza göre doğruluk payı var gibi ☺️