petronix nisamom_ Kaç gun gecikmeyle 950 çıkmıştı canım benim 5 gun gecikti 1638 çıkmış nasıl sence acaba ikiz olabilir mi çok heyecanlıyım 🫶
yenigebe_1 Tugceaker dört buçuk ay nasıl farketmediniz çok şaşırdım 🫢 ben adet günüm gelmeden farkediyorum 😂
Tugceaker yenigebe_1 ben düzensiz adet görüyorum polikistik overim vardı normalde de 2 ay 3 ay 6 ay adet görmüyordum yine öyle sanmıştım bi gittim doktora kocaman bebeğin var dedi 🤣🤣🤣
Avbin Merhaba kızlar benim betam yüksek olmasına rağmen gebelik çizgileri silik çıkıyor ve rahim ağrım kasık ağrım var sizce problem var mıdır
Hkubra95 Merhaba. Ben de dün adet günüme 3 gün kala erken gebelik testinde silik çizgi görünce kan verdim ve 22,62 çıktı. 2 ay önce düşük yaptım sizce değer düşük mü? Biraz endişeliyim.
Avbin Bengizo Haftada gittiğim de görünmemişti sonrasında da şehir dışında olduğum için doktoruma da gidemedim endişelendim acaba normal mi şuan 4.haftadayız diye umud ediyorum bir sorun olmamışsa eğer Yani kanamam ya da olumsuz bir şeyde yaşamadım aslında , beni korkutan silik çıkması ve kasık ve rahim ağrısı 🥹