petronix nisamom_ Kaç gun gecikmeyle 950 çıkmıştı canım benim 5 gun gecikti 1638 çıkmış nasıl sence acaba ikiz olabilir mi çok heyecanlıyım 🫶
defnevedoruk Nazliip ilk hamileliğimi 8 gün gecikmede test yapmıştım ihtimal vermemiştim sonra doktora gidince direk kalp atışı vardı, ikinci hamileliğimi de 57 ile öğrendim 🌸
Hilalgnyarc_ _damlaa 31 aralıkta 1183 tü şimdi verdim 9980 çıktı ikiz mi oluyor acaba bu kadar yüksek çıkmasına 🥲😳
Ebruuskaa _damlaa benim 1560 değerim, ilk ikiz olabilir dediler öğrendiğimde daha 3+6 ydı şuan ikiz vs demediler 13+3üm hala ikiz olma ihtimali var mı?
Tugceaker Nazliip oğlum 1848 kızım 4 buçuk aylıkken öğrendim oğlumu 10 gün gecikmeden sonra öğrendim kanda şimdi 3. Hamileliğim oğlumu 1150 de öğrendim 8 gün gecikmede idrarda şuan 32 haftalığız
yenigebe_1 Tugceaker dört buçuk ay nasıl farketmediniz çok şaşırdım 🫢 ben adet günüm gelmeden farkediyorum 😂
sagliklagelbebegim Tugceaker Tugceaker 8 güm gecikme de mi 1150 cıktı bu değer normal mi acaba benimde 7 gün gecikmede bu civarda biraz düşük sanıp moralim bozuldu da