Selam kızlar kasım ayın da 5 i ile 8 i arası da regl oldum daha sonra aynı ayın 23 ü ila 26 sı arasında tekrar âdet oldum ama farklıydı üçüncü günü kesildi dördüncü günü tekrar geldi daha sonra aralık ayında da 24 ü ile 27 si arasında oldum ama çok farklıydı ilk günü kahverengi leke gibi ama leke de değildi farklı birşeydi öyle kahverengi geldi hep ikinci günü ve üçüncü günü de yarım yarımdı dördüncü günü lekeydi tekrar dan ama dört günü toplasan 1 orkidi anca doldururdu neyse bittikten sonra ara ara kasık ağrım, kasık batmalarım oldu ara ara ara da midem karnım ağrıyor göğsüm de ağrıyor ama dokununca pek bi ağrı hissetmiyorum bunlar böyle ara ara olup duruyor özellikle kasık ağrısı bi tık keskin olmaya başladı bende uzun zamandır gebelik istiyorum olmuyor o yüzden korkuyordum test yapmaya bugün de dayanamadım nasıl sa alıştım negatif görmeye birşey olmaz diyip erken gebelik testi yaptım fakat sonuç negatif çıkyo 2 dakika falan bekledim ikinci çizgi olur mu diye olmadı . Umudumu da kaybetmek istemiyorum var mı aranızda böyle olan