Minee07 Ktaymaz rabbim şu üç ayların yüzü suyu hürmetine inşallah bize de çok şükür oldu biz neler atlatmışız demeyi nasip etsin 🙏🏻❤️
Ktaymaz Deletedmom_298 Ara ver kendini topla.Bende bu hatayı yaptım kendimi kaybetmiştim.En son tüp bebek denememin başarısız olduğunu öğrendiğimde hiç tepki vermedim ama umudum da bitmişti zaten çok zor bir aydı benim için annemin ölüm yıldönümüydü vs.Olmuyor dedim ben bişeyi çok istersem olmuyor.Etrafıma gülüyordum insanlar beni görünce şaşırıyordu artık ama en son yürürken başım dönüyordu dengem bozuluyordu insanlar beni tutmak için hazırda bekliyordu.Of neyse bunlar benim dertlerim.Size umut olmak için yazdım.Ara verin kendinizi toplayın ama asla inancınız yıkılmasın
Minee07 Ktaymaz ama ne güzel kayınvalideniz de destek olmuş böyle zamanlar da en önemli şey yakınlarımızdan beklediğimiz şefkat ve anlayış
Ktaymaz Minee07 öyle tabi ki.Allah razı olsun eşimden ve ailesinden bir gün kalbimi kırmadılar.Allah iyileri iyilerle karşılaştırsın.
Minee07 Ktaymaz çok teşekkür ederim burada derdine derman aramaya gelen bütün kız kardeşlerime rabbim dualarımızı hayırlısıyla sağlıkla nasip etsin inşallah 🙏🏻
LLimonn Deletedmom_298 şöyle yeme içme de cok etkiliyor sigaraydı vs sebzesiydi etiydi ben kendim içinde hep havuç incir kaynatıp içiyordum kür olarak araştırın isterseniz onlar yumurtalıklara iyi geliyormuş
aryadeniz25 Deletedmom_298 bütün içtenliğimle sana dua ettim. Çok duygulandım yazdığından. Dileğim o ki isteyen hiç kimsenin kucağı boş kalmasın. 🫶
Deletedmom_298 aryadeniz25 çok teşekkür ederim bana dilediklerinin katlarca fazlası senin olsun ne dileğin varsa 🫶🏻
KumpirsMom Deletedmom_298 hayır hayır nolur umudunuzu kaybetmeyin öyle vazgeçmiş gibi değil gerçekten hayra verin eşyaları eşinizede anlatın o ferahlığı rabbim evinize doldurur inşallah ve hiç ımmadığınız anda dolar kucağınız inşallah 🤲🏻
helloandhello Deletedmom_298 bol bol dua et Allah nasip etmeyeceği şeyin hayalini ettirmezmiş bol bol dua teslimet tez zamanda inşallah 🙏 senin için dua edeceğim herkes için ediyorum namazdan sonra Rabbim kimsenin kucağını bol bırakmasın 🤲📿🧎♀️➡️
Serya3 Deletedmom_298 aynen öyle bu tarz cümleler insanın ağrına gidiyor onun niyeti iyide olsa artık,"çocuk diyince bi tarafım buruk
Deletedmom_298 Cevap veren, derdimle dertlenen, iyi dileklerde bulunan herkese çok teşekkür ederim. İnşallah bir gün bende anne olacağım, benim gibi olanlara sarılmak istiyorum.. Allah’a emanet olun tüm güzellikler sizlerle olsun