Deletedmom_298 ya bn artk dişçiyi gectm normal bi ortamda işte çocuğumun okul şeyi, çocuğumun yaramazlıgi , veya yeni çocuk doğuluğu , cocugumun doğum ani gibi gibi şeyler anlatiyorlar ya ben o an bile sacma ama utanıyorum üzülüyorum yıpranıyorum artk evren sanki benim çocuğum yok diye daha fazla çocuk muhabbeti açıyor daha fazla çocuk doğuruyorlar gbi geliyor . Öyle olmasa bile ahh şu eksik kalmışlık hissi 😓😔