Kubraceylan Ne güzel inşallah ben de yenerim bu korkularımı canım. Sevindim senin adına. Ben de iki defa farklı doktorlarda alttan muayene olmuştum söylememe rağmen o şekilde nazik davranmadılar hatta sen böyle olursan Doğum yapamazsın dediler şevkimi kırdılar, ikisi de bayan doktordu bilmiyorum genelde bana yaklaşımları sert oldu kadın doktorların.şimdi kendi doktorum erkek onunla bu konuyu henüz konuşmadım ne yapabilirim tavsiyen var mı? Bir de normal Doğumda çok acı oluyor mu