Kubraceylan Merhaba hamileyken alttan muayenede kasılıyor muydun canım? Ben de kendi çabalarmla evlendikten 4 ay sonra yendim ama alttan muayenede çok kasılıyorum o çatala oturmak bana zulüm gibi geliyor ,15 haftalık hamileyim ve normal Doğum çok istiyorm. Benim gibi miydin bir Önerin var mı ben de normal Doğum yapabilir miyim?