Daha çok erken ben oğlumdayken 8 haftalıken bi başladı bi bulantım doğurana kadar geçmedi çok kötüydü günde 10 kere istifar ediyodum be yersem çıkıyodu şimdi ikinci hamileliğim oda 8 haftalık bunda sevinmiştim bulantı yok diye tekrardan başladı bulantım çok fena bunda bulanıyo ama istifiar etmiyorum inş geçer bunda da sürerse 9 ay yandım 😂😂