Bahar77777 Bende onu kullanıyorum kuzum ama bende bulantı yan etki yapmadı aç karnına içtiğin için yan etkisi olmuş olabilir yok karnına alman gerekli o ilacı ben tok alıyorum
___Ebruli___ N-F 12 haftalık 2.gebeliğim doktorum bugün yazdı decaviti üzerinde kahvaltı ile birlikte alınız diyor… Decaviti kızımda da kullanmıştım sorun yaşamadım
Erdalmert N-F decavit yeöekden sonra içilmiyormu bende kullanıyorum ve ben kahvaltıdan sonra kullanıyorum bulantı felan yapmıyo sabah aç karnına 3 tane ilaç kullanıyırum decaviti kahvaltıdan sonra deneyin birde belki aç karnına aldıgınızdan oluyodur
Burnosunn_annesi Kızlar ben mide bulantısı devam ediyo diye akşam alıyorum sıkıntı olur mu günde bir kere yok karnına dıyo ama gece gündüz farkeder mi