N-F ben kullanıyorum bir haftadir evet yan etkilerinde mide bulantısı yapıyormuş bende biraz oldu onun dışında kaşıntı var ishal var bunlar yan etkiler aşırı rahatsız oluyorsanız bı doktoruna danışın isterseniz devam edemeyecekseniz ama kullanmanızı tavsiye ederim