Merveuyndk766 Hanus bide diyolar ya haraketler azalınca doğum oluyomuş benim erken doğum riskim var gece acaba dogururmuyum diye uyuyamiyorum 😋
Maviyesil121212 Merveuyndk766 o haftalarda ben de düzensiz hissediyordum canım asıl hareket takibini 28. Haftalardan sonra yapmanı öneririm. Bir sıkıntı da yokmuş şükür sevindim 🙏🏻