Merveuyndk766 canım 20 li haftalarda düzensizlikler olabiliyor günde 2 kez hareket etmesi yeterli diye biliyorum 30 dan sonra takip etmek gerekiyormuş bana doktorum 30. Haftada kontrolümde azalma olursa direk gel demişti korkmana gerek yok bence haftan erken 🙂