helloandhello Zuhal_Y çok yemiyorum inan ki tansiyon aletiyle oynamışım ben sonraki ölçümlerde düzgün çıktı şükür 🙏
Bmoon helloandhello Manşonuyla oynadıysanız o yüzden yüksek çıkmıştır manuellerde bile manşonun içinde hava kalması falan değiştiriyor tansiyonu dikkat ediyoruz ölçerken. Ama yine de dikkat edin sık sık ölçüm yapın hamilelikte tansiyon önemli
Zuhal_Y Nar guzel dengeliyor ben yarim nar yerim baya dengeliyor. Yarim cay bard nar suyuda hizli dusuruyor cok yuseliyor ise biraz fazla kacirsam yemegi nabzimdan hissederim yarim nar hemen geciriyor. Benim hep dusuktur biraz yukselsin hissederim hemen.