Kızlar iyi akşamlar yemek yedim dedim ki eşime yemekten sonra bir tansiyonumu ölçer misin dedim tamam dedi doktorum bu ara tansiyon takibi yapalım dedi son aylar önemli demişti tansiyon 15/8 cıktı bir anda şok geçirdim belirti yok ama öyle tansiyon aleti ile oynadığın için yüksek çıktı dedi eşim sağlıkçı bu arada 1 dk sonra tekrar ölçüm yaptık 12/8 hem sağ hem sol kol 12/8 doğru ölçümdür değil 15/8 lik bir belirtim yok yani