Meridaily Anonimb ben de ya stokta yok diye bunu almıştım bakalım yakalayamazsam yumurtlamayı değiştiririm.
Anonimb Ark aslında her ay yumurtlama olmayabilirmiş ama biz olacak diye bekliyoruz tabiki. Ya da koyulupu bizi tatmin etmediği için pik gibi gelmiyor. Ama aslında pik sayılıyor gibi. O yüzden şüphelenince de değerlendirmek lazım demek ki.
Ark Anonimb pazardan başladık gün aşırı yarında gidicem doktora bakalım ne dicek yazarım sizede belki de testte piktor dediğin gibi çatlamış der sagliklis sağlıksiz
Anonimb Meridaily ben bu testlerden resmen hiçbir şey anlamadım. Yani hepsi aynı koyulukta gibi çok garip. İnsan anlayamıyor ne olduğunu. Bu nasıl iş? Siz 2 günde bir denemeye devam edin isterseniz. Kaç günde bir adet oluyorsunuz? Size göre yumurtlama döneminiz geçti mi?
Anonimb Meridaily ovülasyon testi ile gebelik öğrenme diye bir başlık açmışlar. Orada hep koyu çıkıp o şekilde öğrenenler olmuş. Acaba sizinde mi öyle diye aklıma geldiniz