Anonimb Meridaily inşallah sizde pik görürsünüz ama idrarda çok bekletmek ya da benim gibi peçete üstü koymak bile etki ediyormuş.. Allah’tan peçete üstü mevzusunu erken görmüşüm 😅 ben testi idrarda çizgiye kadar ve kırmızılık en yukarı ulaştığı an çıkarıyorum
Meridaily Anonimb ben de senin paylaşımından sonra koymadım peçeteye bir daha inşallah önceki günlerde kaçırmamışımdır😁 dediğin gibi az bekletip hemen çıkardım bugünkü testim de böyle😮💨 https://imgyukle.com/i/CGR6qf
Ark Kızlar bana da yorum yapar misiniz profilimde paylaştım Bu dünkü kaset test https://ibb.co/Kr7rkk1 Bugün yaptığım testler iki farklı marka https://ibb.co/mS3yY6Z Kaset tesler birgebeningunlugunun onum farkli diger marka farkli ben kacirdim mi yumurtladim mi anlamadim
Anonimb Ark önceki testlerle karşılaştırarak bakmak gerek. Ama iki çizgi de koyu dünki koyu baya. Farklı markalarda yapınca da kafa karıştırıyor. Tek markadan ilerlemek daha iyi bence
Ark Anonimb dünkü kaset koyuydu ama yeteri kadar değil aynı test bugün hafif silikleşmiş yumurtlamayı kaçırdım mı anlayamadım tek teste göre yumurtlama olmadan söndü mü yani o ne demek bilemedim siz anlıyor musunuz
Fulya_6 Anonimb yaaa öyle bir şey mi varmış 🙃🙃 ben 6 ocakta catlamis olarak gördüm peçete üzerindeydi ama değerlendirdik de yani o günleri. Kacirmis olmuyorum öyle sanırım
Anonimb Ark aynı saatte mi yaptınız? Birde tamamen aynı koyulukta da olmayabiliyor. Önceki testlere bakarak karşılaştırınca anlaşılabiliyor. Değerlendirmişseniz sorun olmaz
Anonimb Meridaily yaaa test yaptım ve silikleşmiş düne göre. Dünki koyuluk pikmiş demek ki. Strip testte pik olduğunda o kadar mı koyulaşıyormuş acaba? Kaset testte daha belirgindi.
Meridaily Anonimb aaa öyle mi acaba ya niye silikleşti ki ama benim hep böyle gidiyor 🤔 anlayamadım ki
Anonimb Ark aslında her ay yumurtlama olmayabilirmiş ama biz olacak diye bekliyoruz tabiki. Ya da koyulupu bizi tatmin etmediği için pik gibi gelmiyor. Ama aslında pik sayılıyor gibi. O yüzden şüphelenince de değerlendirmek lazım demek ki.