Edosum kedili1anne bebek sagliksizmi demişsiniz yani 1nhafta geride olabilir bunlar çok normal korkmayın ikili testte yaptirmak zorunda değilsiniz ki
kedili1anne Edosum Baktım Sağlıklı değil mi demişim Sağlıksız gibi bi yazı yok Tecrübesiz olduğum için endişeleniyorum haliyle
Abcdfghe Geçen hafta tam 12 de gittim. Ultrasonda 12+4 çıktı. Ben yaptırdım cok şükür temiz de geldi. Ense kalınlığını da rahat ölçmüştü