kedili1anne Hanımlar merhaba,12+2 de bugün gittim bebek şuan küçük yapamam haftaya gel dedi Bunu yaşayan var mı
Berrakk39999 kedili1anne 11-14. Haftalar arasında yapılıyor aslında niye öyle bir şey dedi acaba isterseniz başka doktora görünün tam 12+2 de yapıldı benim. Ya da geç döllenmeyse sizin geriden geliyor olabilir o ihtimal de var.
Cerenimoow kedili1anne aynısını yaşadım bebek küçüktü 1 hafta geriden geliyordu 13 haftalıkken yaptırmıştım şimdi 17 haftadayız
Obirtazeanneee kedili1anne normal benimkide yapmadı 13 de yaptı çocuk çok küçük baş popo mesafesi kesin ölçüm için beklenmesi gerek dedi
Edosum kedili1anne kız o ne soz oyke benimde 13 hafta olmasına rağmen ikiliye uygun değil haftaya gel dedi bende zaten yaptırmayacaktim dedim şimdi 3 yasinda
Berrakk39999 kedili1anne canım yok şimdi hatırladım arkadasıma da yapılmamıştı doktor küçük şu an demiş bütün bebişler aynı ölçüde olmuyo sonuçta korkma için rahat olsun daha iyi ölçmek için demiştir🌸
Obirtazeanneee kedili1anne hayır canım normal bişey 11-14 arası yapılır ama kesin sonuç için 13 beklenir
Edosum kedili1anne bebek sagliksizmi demişsiniz yani 1nhafta geride olabilir bunlar çok normal korkmayın ikili testte yaptirmak zorunda değilsiniz ki