Nuray1905 takip ettim sizi. En kötü burdan da yazarız birbirimize canım. Bende büyük bir heyecanla hafta sonunu bekliyorum domtor ne dicek diye. İlk kez bu kadar yüksek bi değer ile karşılaşıyorum. İnternette bilgi kirliligi de çok. Dış gebelik olabilir diye mol gebelik olabilir diye. Takdir Rabbimin daha 🙏