Gamze0991 Angel19 benım ıcım kız sıyoe ama bakanlar fılan erkek dıyo terttudeyım hıssıme guvenemıyoeum
Angel19 Gamze0991 ne zaman gideceksiniz cinsiyet için .valla bana 12+5 te çok net kız dedi değişmez dedi bugün erkek olduğunu öğrendim hakkımızda hayırlısı
defnevedoruk Angel19 yok daha hiç konuşmadık, bir tanede kızımız var onun ismini ben koymuştum bu sefer biraz eşime öncelik vereceğim açıkçası😁🫶🏻 siz düşündünüz mü??
Angel19 Gamze0991 özele gittim canım önce kız dedi çok net değişmez bacak arasını gösterdi boş,bugün de başka doktora gittim o da erkek dedi bakalım detaylıyı bekleyeceğim yine de
Mommywolf 3 buçuk yaş oğlum var 16+5 ikinci oğluşum geliyor 🥰 bende başından beri buda erkek diye hissettim gerçekten 😂
Angel19 defnevedoruk ilk oğlumu ben koymustum egemen Kutay bu oğluma da babası koyacak :) Birkan Ege olacak büyük ihtimalle 🥰
defnevedoruk Angel19 ay çok güzel isimleri, Kutay ismi benimde seçeneklerim arasında beğeniyorum birazda kızıma uyumlu birşey koyarız onun adı da Defne🌸
Angel19 defnevedoruk teşekkür ederim 🥰 ayyyy inanmıyorum yaaa kız olsaydı bizim de kesin Defne olacaktı o ismi çok beğeniyoruz eşim de bende 🫶isimleriyle yaşasınlar inşallah 🥰
Minikkuzum00 Angel19 benimde 2 yaşında bir oğlum var 21 haftalık ikiz gebelik ikiside erkek. Bende çok isterdim bir kızım olsun kısmette yokmuş diyorum. 3 oğlum olacak
Angel19 Minikkuzum00 ayyy maşallahhh rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 zorluğu olur ama büyüdüklerindeki tablo çok güzel olur 🫶