4 buçuk yaşında Bi oğlum var ikinci de erkek 37+4 olduk 13 ocak doğumum olacak ilk hamile kaldığımda bütün hurafeleri yaptım hepsi kız çıktı ama bir anda içime erkek olacak diye doğdu herkes kızın olacak dedi ben ise hayır oğlum olacak dedim ve sonuç olarak minik adamı kucağıma almak için gün sayıyorum.. Anneler her zaman hissediyor 🥰