Mervis61 ben de tam 29+4’teyim. Dün geceden beri bebeğim aşırı hareketliydi ama baya büyük ve güçlü hareketler. Sabah kalkıp işe gittim hala aynı çok hareketliydi. Öğlen eve geldim hareketlerle beraber sancım da olmaya başladı. Doktoruma mesaj attım ( ben ilçedeyim kendisi ilde) nst’ye gir dedi.Akşam nst’ye girdim sancı çıkmadı, karından vajinadan ultrasonla bakıldı bir şey çıkmadı. Muhtemelen bebeğin hareketleri seni çok yormuş ve ağrı yapmış dedi. İdrar tahlili verdim az düzeyde enfeksiyon çıktı o da kasık ve bel ağrısı yapıyor çünkü. İlaç verdi. Birazdan ilacımı içip yatacam.
Demem o ki senin de enfeksiyon vb bir şey olabilir endişe bir gebeye çok zarar verebilir o yüzden geceyi endişe içinde geçireceğine acile gitmeni tavsiye ederim.