29+4 haftalık hamileyim bi kaç zamandır karnım çok ağrıyor ishal ağrısı adet ağrısı gibi garip bi şeu bi de arada karnım çok sertleşiyor. Ama şuan daha da şiddetlendi sürekli tuvalete çıkıyorum karnım çok ağrıyor ishal ağrısı . Değişik olarak demir hapı kullanıyorum (ferrum) o yapmış olabilir mi bide magnezyuma başlamıştım acaba onlardan mı yoksa acile gitmeli miyim ne yapsam geçmiyor :( acile gitsem bu şikayetleri anlatsam bi müdahale ederler mi